Week 8 Auckland

Hi!

Deze week een normaal en rustig weekje met de kids.

Dit weekend had ik een rustig en relaxed weekend! Het begon vrijdag , we gingen lekker uiteten , na wat pech met het openbaar vervoer kwamen Nikki en ik een uur later aan. We gingen eten met 2 duitse meiden (Marie en Luisa) en een amerikaanse meid (Susanna) die we leerde kennen bij de orientatie. Daarna lekker wat drankjes gedaan en geslapen in een hostel.

Zaterdag een picknick gedaan op mount eden ook voor Nikki's verjaardag, helaas werd Nikki ziek en ging zij eerder terug. Coralie en ik hebben daarna nog wel gepickinckt en rond gekeken, we hadden super mooi uitzicht op de stad. Daarna bij coralie filmpje gekeken en niet te laat naar bed.

Zondag was Nikki gelukkig weer beter en zijn we met Coralie wezen midget golfen , helaas 2e geworden haha. Maar een super leuke dag gehad! We zijn daarna nog even voor froyo in missionbay wezen eten en rondgekeken.

Dus een lekker rustig en relaxed weekendje, ook super fijn!

-had een torentje gevonden en thuis doen we wedstrijd wie het eerste torentje vind, eindelijk een keer gewonnen!!
-staan ook weer foto's online bij deze week.
-dit weekend pasen en een druk en leuk weekend gepland, werken tm donderdag en vrij tm maandag.

1. Jantina:
    ❤️
  2. Gerben Heinen:
    11 april 2017
    Zo kan ik ook wel winnen Jik,waren er niet bij. Hopenlijk was je niet zo fanatiek met midgetgolf?!:)
  3. Jikke:
    11 april 2017
    Speel altijd eerlijk! Nee viel mee
  4. Erni:
    11 april 2017
    Lieve Jikke, leuk om elke keer weer te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal doet!! De foto's zijn super mooi!!
  5. Leo en Marijke:
    13 april 2017
    He Jikke,
    Net de verslagen week 6 tm 8 gelezen, je verveelt je niet en ziet veel van dit mooie land. Veel plezier vandaag op je verjaardag en leuke paasdagen! Liefs Marijke en Leo.
  6. Leo en Marijke:
    13 april 2017
    He Jikke, net de reisverhalen week 6 tm 8 gelezen, je verveelt je niet! Blijft een mooi land waar veel te zien is. Geniet vandaag van je verjaardag en alvast fijne paasdagen. Liefs Leo en Marijke
  7. Sandra Jansen:
    14 april 2017
    Hoi Jikke, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van. Had al een poos geen tijd gehad om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken, maar ik zie en lees dat je je prima vermaakt. Heerlijk ook dat je nog zoveel vrije tijd hebt om dingen te bekijken in het land het ziet er echt super mooi uit. Leuk ook dat je zo'n gezellige vriendengroep hebt waar je van alles mee doet. Lieverd hele fijne paasdagen en geniet ervan. Tot gauw, liefs Sandra,Ronnie en Isa.
  8. Jikke:
    15 april 2017
    Dankjewel sandra! Erg naar me zin en ontmoet erge leuke mensen