Week 7

4 april 2017

Ola,

Dit keer een kort reisverhaal. De afgelopen week ging heel snel en eigenlijk als iedere andere normale week, beide kinderen waren erg lief! Met de jongste veel gewandeld met de hond op het strand en naar de speeltuin geweest! Vrijdag met beide en Bronwyn (de moeder) naar een groot bike park geweest, de speeltuinen zijn hier veel mooier en groter als in Nederland valt mij op.

Vrijdag avond met Coralie, Esra en Nikki naar de nieuwe Beauty and the Beast geweest. Zaterdag vroeg op om een trip met studenttrips en Coralie te doen. Eerst boodschappen doen en een goudmijn bekijken, daarna mount Manganui beklimmen en dan naar het hostel waar er een heerlijk warm zwembad is. En een heerlijk uurtje extra slapen.

Zondag ochtend vroeg naar thermal wonderland, een park met geisers, kraters en kokend heette plassen en waar het heerlijk naar rotte eieren ruikt... maar wel mooi om te zien. Daarna naar een warmwater bron met watervalletje om nog heerlijk te relaxen en dan op naar huis.

Heerlijk weekendje, vergeet niet de foto's en video te checken!!