Week 6

29 maart 2017

Hallo iedereen,

Weer een week voorbij, en het was een fijn weekje! Mijn hostdad was gewisseld van baan en vorige week was hij een week thuis en hij heeft ook veel tijd door gebracht met de kinderen, dus dat was een wat rustiger weekje voor mij, maar ook heel fijn voor de kinderen!

De jongste L gaat steeds meer praten en communiceren , super leuk. En hij is erg sterk en veel energie dus veel lopen op het strand met hem en de hond. Het meisje A komt steeds losser en onze bnd word steeds sterker, dus dat is erg fijn.

Donderdag gezellig mexicaans eten met de au pairs van dream au pair en afsluiten met een froyo (frozen yoghurt).Vrijdag ging de familie rond lunch tijd naar het vakantiehuis dus vroeg weekend en even met Coralie de stad in en wat geshopt.

Zaterdag morgen om 8 uur op weg naar Tauranga met 4 nederlandse meiden Roos, Nikki en Thirsa en nadat we een langzame start hadden gingen we naar Tauranga, en hebben we een camping gezocht en de tent opgezet. Daarna lekker gechillt en gegeten in Tauranga. 's Avonds gingen we een korte wandeling maken om glowwormen te zien en WAUW wat mooi!! Zoals Nikki het omschreef :" de droomvlucht" zoals in de efteling, jammer genoeg konden we geen foto's maken. Daarna lekker drankjes gedaan en gekletst.

Zondag ochtend vroeg op ontbeten , tent ingepakt en daarna richting mount maunganui. Hebben de berg beklommen, prachtig uitzicht over tauranga! Daarna in het zonnetje geluncht en op naar huis. Nog even flink nat geregend , maar het gezellige weekend was het waard!

- 2 april word hier pas de klok verzet
- hier net officieel herfst
- hebben hier niks gevoeld van de orkaan
- kunnen veel muggen zijn bij het water
- kijk ook de foto's en video's